Friday, 15 November 2013

JALEN (SEMESTINYA PILIHAN ANDA)

Assalammualaikum .. Kali ni http://jalensb.blogspot.com/ ada buat peraduan untuk memenangi diari dan buku nota JALEN 2014. Saya berminat untuk menyertai kerana saya merupakan salah seorang pengguna setia produk Jalen ni. Saya menggunakan kicap dari keluaran Jalen. Kalau makan nasi tu, cukup berlaukkan telur dadar dan kicap Jalen je memang confirm saya akan tambah 2 pinggan! hehe.. jangan x percaya taw .. Lagipun harga kicap Jalen ni memang murah x macam kicap lain ada yang sampai Rm5.++. Aishh .. Mahal sangat ..

Ok.. Bila dah jadi pengguna setia tu, mesti kita nak taw serba sedikit pasal produk ni dan sejarah awal penubuhannya kan.. Jalen Sdn Bhd merupakan 100% keluaran bumiputera. Info lain anda boleh baca di sini : https://www.facebook.com/JalenMalaysia/info 

Selain itu, Jalen juga mengeluarkan pelbagai lagi produk-produk yang terbaik dari ladang.. =) Bukan kicap jea taw.. Haa .. bolek klik sini untuk tengok apa lagi produk-produk dari Jalen ni .. http://www.jalen.com.my/usr/product.aspx?pgid=4

Memandangkan Jalen semakin di minati dan di kenali, maka banyaklah cawangan yang di bina di Malaysia ni .. Antaranya :
Ok .. Harapan saya semoga Jalen Sdn Bhd terus maju dan berkembang bukan sahaja di Malaysia malah di luar negara .. Jom support barangan bumiputera! =)

No comments: